ASIAKASPALAUTUKSET
14 vuorokauden palautusoikeus
Asiakkaanamme sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia uutta vastaavia, avaamattomia, käyttämättömiä sekä myyntikelpoisia tuotteita. Palautus on ilmaista Suomen sisällä. Voit palauttaa tilauksesi Postin kautta. Pakkaa ja pehmusta lähetys huolellisesti. Laitathan mukaan ainakin nimesi sekä tilausnumeron, jota palautus koskee.
Emme vastaanota palautuksia, jotka on ilmoitettu yli 14 vuorokauden kuluttua siitä, kun asiakas on lunastanut tilauksensa. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Klarnaa käytettäessä hyvitys tehdään Klarna-laskulle tai -tilille. Asiakkaalle hyvitetään tuotteesta asiakkaan maksama hinta, vaikka tuotteen hinta olisi myöhemmin muuttunut.
Jos palautettu tuote ei ole em. uutta vastaavassa kunnossa, ei tuotteen hintaa palauteta. Tällöin mahdollinen tuotteen takaisin lähetys tapahtuu asiakkaan kustannuksella.
Palautus Postin kautta
Palauttaminen Helposti-koodilla
Tilaa palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä lähetystunnus (JJFI-alkuinen koodi). Palauta paketti mihin tahansa Postin automaattiin tai postiin.
Palauttaminen ilman Helposti-koodia
Voit palauttaa lähetyksen postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle ”Asiakaspalautus” sekä palautustunnuksemme 673008 ja vie lähetys postiin.
Reklamaatiot viallisten, kadonneiden tai väärien tuotteiden osalta
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta Luomuherkuille. Virheilmoituksen saatuamme neuvottelemme asiakkaan kanssa sopivasta ratkaisusta.
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, se on vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme: luomuherkut.info@gmail.com tai numeroon: +358 45 617 9330.